بازدید از پروژه و طراحی

یکی از خدمات تهران شیشه بازدید از پروژه شما، محل نصب و اجرای پروژه شیشه سکوریت می باشد. در این مرحله از کار کارشناسان ما در محل شما حاضر می شوند و شرایط استفاده از شیشه سکوریت در پروژه شما را بررسی می نمایند. اندازه گیری انتخاب نوع یراق، نوع فریم و نوع شیشه از اقداماتی است که در این مرحله کار انجام می گردد. در صورت نیاز طراحی و انجام تغییرات در طراحی انجام شده در این مرحله از کار صورت می پذیرد.

با توجه به اینکه امکان تغییرات در شیشه سکوریت وجود ندارد، اندازه گیری شیشه های سکوریت مورد نیاز و انتخاب فریم و یراق قبل از تولید شیشه سکوریت از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین نوع فریم و یراق می بایست با توجه شرایط پروژه انتخاب شوند. برای مثال اگر محل استفاده از شیشه سرویس بهداشتی حمام یا استخر میباشد از یراق و فریمی که در مقابل آب مقاومت بیشتری داشته باشد استفاده می گردد.

شیشه سکوریت و اجرای ان در ساختمان

شیشه سکوریت در ساختمان سازی برای سازه های بدون قاب که احتمال صدمه زدن به انسان را داشته باشد بیشتر از سایر موارد به کار می رود.

از جمله این موارد می توان به درهای ورودی اشاره نمود. از دیگر موارد ساختمانی استفاده از شیشه سکوریت می توان به جداسازی بخش های لابی واحدها با بخش راه پله و استفاده از آن به جای نرده های راه پله استفاده از آن برای جداسازی بخش های پذیرایی و اجرای دیزاین مناسب اشاره نمود.

از دیگرموارد استفاده ازآن در آشپزخانه ودر بخش هایی از اجرای کابینت و میزناهارخوری در آشپزخانه اشاره کرد.

سقف ورزشگاهها ی مدرن یکی دیگر از موارد استفاده از آن است

جداسازی محوطه های ویلاها

در پایان به این نکته اشاره باید نمود که شیشه های سکوریت با قابلیت فرم دهی و برش دادن هر نوع عملیاتی را برای اجرای دیزاین داخلی و خارجی ساختمان دارا می باشد.

سپتامبر 21, 2017