شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

تهران شیشه ارائه دهنده شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت از طریق گرم کردن با استفاده از حرارت، خم شدن با ابزارهای اتوماتیک و خنک کننده سریع دست می آید، که علاوه بر خم شدن شیشه منجر به تولید شیشه سکوریت و افزایش قابل توجه قدرت مکانیکی و شکستگی احتمالی در دانه‌های کوچک می‌شود و بدین ترتیب آن را به یک شیشه خم ایمنی تبدیل می‌کند. امکان تهیه نمونه‌های کوچک جهت بررسی و تست شوک حرارتی، شکست، و… نیز فراهم است.

شیشه خمیده سکوریت راه‌پلهاین امکان برای شما فراهم است تا انواع شیشه‌های خم در شکل های مختلف و اندازه‌های مختلف برای استفاده‌های صنعتی یا ساختمانی تهیه و مورد استفاده قرار دهید. این شیشه‌ها در نرده‌های شیشه‌ای، پارتیشن‌های شیشه‌ای، نمای ساختمان‌ها، کابین‌های حمام، دیواره استخرها و همچنین هودهای آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استحکام مکانیکی بالا به‌دست آمده از طریق خنک‌کننده به ما این امکان را می‌دهد تا قطعات شیشه سکوریت را با سوراخ، برش و لبه سنگ خورده ارائه نماییم. دقت این کوره‌های خم ما را قادر می‌سازد شیشه‌های مناسب جهت پروژه‌های شما را به‌صورت خمیده و لمینت‌شده با لبه‌های با کیفیت بالا ارائه نماییم.

قیمت این شیشه

شیشه خمیده سکوریت اتومبیل و کلاه کاسکتبا توجه به اینکه این شیشه تمام ویژگی‌های خاص شیشه را دارد، برای محاسبه قیمت آن لازم است به پارامترهای:

  • ابعاد شیشه
  • ضخامت شیشه
  • شعاع خم

توجه کرد.

 

 

دسامبر 6, 2019