شیشه لوازم خانگی

شیشه لوازم خانگی در شرکت تهران شیشه با تیراژ و کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می گردد. این شیشه ها جهت استفاده در گاز های صفحه ای، هود، سینک، فر کاربرد دارند.

شیشه لوازم خانگی
شیشه لوازم خانگی

شیشه لوازم خانگی

شیشه سکوریت در صنعت تولید لوازم خانگی کاربرد های فراوانی دارد. این گونه شیشه ها به شکل های مختلف تولید می گردند و در انواع لوازم خانگی استفاده می شوند.

برجسته ترین قطعه برای شکیل نمودن انواع لوازم خانگی استفاده از شیشه می باشد، امروزه برای زیبا نمودن هر چه بیشتر انواع لوازم خانگی مانند یخچال، بخاری، اجاق گازهای صفحه ایی، انواع نمونه های هود، سینک های شیشه ای و… شیشه های سکوریت بسیار کاربرد داشته و قابلیت های فوق العاده ای را در صنعت تولید انواع لوازم خانگی از خو د نشان داده اند.

شرکت تهران شیشه با به کار بستن ماشین آلاتی مانند دستگاه های واتر جت، سی ان سی ها، دستگاه هایی با برش های تمام اتوماتیک که قابلیت هر نوع برشی را فراهم می کنند، توانسته اند انواع شیشه های سکوریت را برش داده طرح و مدل های متنوعی را در لوازم تولیدی خود ایجاد و سلیقه هر خریداری را به سمت خود بکشانند.

شیشه سکوریت علاوه بر زیبا نمودن لوازم ها آنها را در برابر ضربه ها و دماهای بالا که ممکن است سبب خطراتی آسیب پذیر شود ایمن می کند.

تهران شیشه ارائه دهنده شیشه های لوازم خانگی

مشاوران فروش تهران شیشه آمادگی دارند خود را در عرضه انواع شیشه های سکوریت جهت کاربرد در صنعت لوازم خانگی و… در سراسر ایران عزیز اعلام می نمایند و مفتخرند تا شاهد موفقیت های شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در کشور ایران باشند.

تهران شیشه این امکان را برای شما فراهم می آورد تار قبل از سفارش محصول مورد نیاز خود از نمونه های تولید شده شرکت و همچنین سایر نمونه های داخلی و خارجی بازدید نمایید. تولید نمونه در تیراژ پایین نیز برای درخواست کنندگان عزیز فراهم می باشد. کارشناسان تهران شیشه سعی دارند تا در پیشبرد صنعت ایران، برجسته ترین ماشین آلات و تکنیک های تولید شیشه لوازم خانگی به کار بسته شوند.

سپتامبر 15, 2017