فرچه دستگاه شستشوی شیشه

گروه تهران شیشه تامین کننده فرچه دستگاه شستشوی شیشه با کیفیت عالی و دارای ضمانت کارکرد دو ساله است. برای سفارش این فرچه‌ها و همچنین مشاوره در خصوص انتخاب نوع فرچه، تعمیر دستگاه و خدمات سرویس نگهداری دستگاه‌های شستشوی خود با تلفن‌های بخش تماس با ما تماس حاصل نمایید.

مشخصات فرچه دستگاه شستشوی شیشه

دستگاه شستشوی شیشه

این محصول با طول‌های زیر موجود است:

  • 120 سانتی‌متر
  • 140 سانتی‌متر
  • 160 سانتی‌متر
  • 200 سانتی‌متر
  • 240 سانتی‌متر
  • 250 سانتی‌متر
  • 280 سانتی‌متر

همچنین امکان ساخت در طول‌های دلخواه مشتری (به‌صورت سفارشی) نیز در کمترین زمان فراهم است.

 

کارکرد فرچه شستشوی شیشه

فرچه دستگاه شستشوی شیشه تمیزکنندهفرچه دستگاه شیستشوی شیشه برای ماشین آلات شستشوی افقی و عمودی استفاده می‌شود. فرچه دستگاه شستشوی شیشه به‌صورت دوتایی به‌صورت مارپیچ و براش موجود است. الیاف استفاده شده در این فرچه‌ها با تجربه و تحقیق فراوان انتخاب شده است. این الیاف، باعث شستن شیشه‌های استاندارد و پوشش داده‌شده بدون آسیب رساندن به سطح آن می‌شود.

با توجه به استفاده فراوان دستگاه های شستشوی شیشه در خطوط تولید شیشه سکوریت و شیشه دوجداره و نیاز فراوان به فرچه‌های با کیفیت در این دستگاه‌ها، مجموعه تهران شیشه اقدام به تامین فرچه با کیفیت و مناسب نموده است.

خدمات تعویض

با توجه به اینکه طول عمر فرچه‌های نصب شده بستگی به نحوه نصب آنها دارد، خدمات مناسب در این زمینه ارائه می‌شود. گروه تهران شیشه جهت استفاده بهینه، افزایش طول عمر دستگاه و همچنین فرچه‌های دستگاه شما، خدمات تعویض فرچه‌ها و همچنین تعمیر و اورهال‌کردن دستگاه‌های شما را انجام خواهد داد.

کارشناسان مجرب تهران شیشه در کمترین زمان ممکن اقدام به ارائه خدمات مورد نیاز شما در خصوص دستگاه های شستشوی شیشه خواهند نمود.

فرچه‌های شستشوی شیشه‌ای که ما ارائه می‌دهیم توسط شرکت‌های صنایع شیشه اروپایی و آسیایی در خطوط تولید اتوماتیک شیشه، خطوط شیشه‌ای چند لایه، شیشه‌های چاپ دار، اسید، آینه، دستگاه‌های سندبلاست و ماشین‌های برش استفاده می‌شود.

 

مارس 12, 2019