اجرا و نصب شیشه سکوریت

نصب شیشه سکوریت از خدماتی می باشد که شرکت تهران شیشه با افتخار به کمک تیم متخصص و با تجربه خود بصورت حرفه ای در سراسر کشور انجام می دهد.

استفاده از شیشه سکوریت در ساختمان همپای رشته های مختلف ساختمانی و صنايع ديگر رشد کرده و به پويايی رسيده است. صنعت نوين ساختمان به خوبی اين رشته را به خدمت گرفته و از آن بهره می گيرد. طراحان هم با تنوع شیشه های سکوریت آشنايی دارند و اين آشنايی به آنها کمک می کند نقشه های بهتری طرح کنند.

نصب شیشه سکوریت
نصب شیشه سکوریت

نقشه هايی که موقع اجرا هم به همان زيبايی روی کاغذ باشند. طراحی اين رشته از صنعت ساختمان به تخصص خاصی نياز دارد. طراح بايد ويژگی های همه سازه ها را به خوبی بشناسد. با انواع شیشه سکوریت آشنايی داشته باشد و نوع کاربری آنها را در موقعيت های مختلف درک کند تا درهنگام اجراء با مشکل مواجه نشود.

اجرا و نصب شیشه سکوریت بصورت حرفه ای توسط تیم متخصص تهران شیشه شامل مراحل زیر می باشد:

زیر سازی در نصب شیشه سکوریت

باتوجه به نوع کار، هنگام نصب شیشه سکوریت وظیفه اصلی زیرسازی نگه داشتن سازه های شیشه ای به دیوار یا سایر سازه های ساختمانی می باشد است.

این نگه داشتن با توجه به نوع کار که می تواند درب، پنجره، نمای ساده، نمای اسپایدر، ویترین و … باشد. به صورت افقی، عمودی، زاویه دار و قوسی با کمک یراق مناسب امکانپذیر می شود. این زیر سازی به نوع شیشه که می تواند، شیشه ساده، یک لایه، دوجداره، لمینت، خم و … باشد متفاوت خواهد بود.
زیرسازی در همه انواع نصب شیشه سکوریت در مواردی با هم مشترک است و در واقع می توان گفت همان عواملی هستند که رقابت بین تولیدکنندگان را به وجود می آورند.

مرحله نصب شیشه سکوریت

بعد از انجام زیر سازی مرحله نصب شیشه سکوریت انجام می شود نکه بسیار مهم حمل شیشه و به محل پروژه و استقرار در محل مورد نظر می باشد، این امکان فراهم می باشد که هنگام طراحی به هر یک از سازه های شیشه ای استفاده شده یک کد منحصر به فرد اختصاص داد و هنگام تولید، برچسبی که حاوی کد مورد نظر می باشد، بر روی شیشه الصاق گردد. با انجام این کار هنگام نصب شیشه یافتن محل نصب هر یک از آنها به راحتی انجام می شود.

با کمک زیر سازی انجام شده، هر یک از شیشه ها در محل خود با دقت و ظرافت نصب شده و از مقاومت استحکام آن اطمینان حاصل می گردد.

نمایشگاه صنعت ساختمان

سپتامبر 21, 2017