شیشه کف پله

شیشه کف پله

شیشه کف پله جهت استفاده در پله‌های شیشه‌ای

پله‌های شیشه‌ای یک آپارتمان یا یک ویلای زیبا می‌تواند ظاهری مدرن و بسیار زیبا ایجاد نماید. یک راه‌پله با شیشه کف پله شفاف یا کف شیشه‌ای شفاف علاوه بر زیبایی، برای هر طبقه دارای کف شیشه‌ای که می‌توان بر روی آن قدم زد و کاملاً ایمن است. استفاده از شیشه کف پله و یا کف شیشه‌ای ایمنی، با چنین معماری بیشترین میزان انتقال نور را خواهید داشت.

پله کف شیشه‌ایایمنی و استحکام شیشه کف پله

در ابتدا راه رفتن روی شیشه کمی عجیب به نظر می رسد، اما کف شیشه‌ای دارای فواید زیادی است. طبیعتاً کف های شیشه‌ای برای ایمنی شما با استفاده از شیشه‌های ایمنی نظیر شیشه سکوریت و میان لایه و در صورت لزوم ضد لغزش تهیه شده است. این شیشه از 3 لایه تشکیل شده است که لمینت شده‌اند و باعث می‌شود 5 برابر شیشه‌های معمولی محکمتر شود.

 

نکات لازم جهت نصب شیشه کف پله

این متریال می تواند به هر راه پله‌ای ظاهر شیک و مدرنی ببخشد. با این حال، قبل از نصب، باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

ایمنی شیشه

مهم ترین نکته ای که باید در نظر بگیرید ایمنی است. شیشه‌ای که برای کف پله استفاده می‌شود باید سکوریت و لمینت باشد تا در صورت شکستن خرد نشود. همچنین باید دارای سطح اصطکاک کافی باشد تا از لغزش افراد جلوگیری شود.

نوع مناسب شیشه

انواع مختلفی از شیشه را می‌توان برای این کار استفاده کرد، از جمله شیشه شفاف، شیشه مات و شیشه رنگی. نوع شیشه‌ای که انتخاب می کنید به سلیقه شما و میزان نوری که می‌خواهید از طریق پله‌ها عبور کند بستگی دارد.

ضخامت شیشه

ضخامت شیشه مورد استفاده برای این کار به میزان ترافیک پله‌ها بستگی دارد. برای مناطق پرتردد، باید از شیشه ضخیم‌تری استفاده شود.

رعایت اصول نصب

نصب شیشه کف پله باید توسط یک متخصص انجام شود. نصب نادرست می تواند منجر به ناایمنی شود.

 

شیشه کف پله خم

ژانویه 5, 2021